Dansk Varme Service er landsdækkende installatør og servicepartner inden for boligopvarmning og autoriseret VVS-installatør. Dagligt yder de energivejledning til boligejere med for høje varmeregninger, og rådgiver og vejleder deres kunder til den bedste løsning.

Debra har sat Dansk Varme Service i stævne en kold og regnfuld dag i oktober på deres hovedkontor i Hillerød. Dagen er perfekt til en snak om, hvad man gør, hvis varmeregningen er løbet løbsk, for uanset om du vil fyre med olie, gas eller træpiller, om du bruger solen, jordvarme eller har fjernvarme som energikilde, og uanset hvor i landet du bor, så er Dansk Varme Service klar med alt fra den første rådgivning, til installation og den efterfølgende service.

Hos Dansk Varme Service har man en filosofi om, at en god forretning bygger på et fundament af troværdighed. Hver dag bliver de valgt til eller fra af kunderne og derfor er det ikke bare nok at håbe, at man gør et godt og professionelt indtryk, nej hos Dansk Varme Service er troværdighed mantraet for, hvad man gerne vil tilbyde kunderne.

–  Det er vigtigt for os, at vi vejleder vores kunder til den rigtige energiløsning og er så objektive som overhovedet muligt, fortæller Peter Hansen, der er partner i virksomheden og fortsætter:

– Vi har en vision eller en filosofi om man vil, om, at når vi installerer et energianlæg, så skal det være naturligt for kunden, at det også er os, de vælger, som skal komme og servicere det senere og når energianlægget så på et tidspunkt skal skiftes, så skal det være mindst lige så naturligt for kunden at selvfølgelig er det os, de ringer til. På den måde kan du sige, at vi dagligt bliver valgt til eller fra, så det er helt fundamentalt for vores forretning, at vi skal kunne tåle at kunne komme tilbage til de ting, vi har lavet og skal kunne stå inde for det. Det er dét, jeg føler er vigtigt og derfor tænker vi meget i langsigtede partnerskaber med vores kunder.

I en tid hvor sociale medier som Facebook og Trustpilot er blevet en almindelig del af mange forbrugers hverdag, er det blevet endnu vigtigere end tidligere at forholde sig til den magt forbrugerne har. Er der en kunde, der føler sig uretfærdigt behandlet, så kræver det i dag ikke mange klik før Facebookgruppen er oprettet og så er man hængt til tørre – uanset om det er rigtigt eller forkert.

–  Er der noget vi er sikre på, så er det, at vi vil gøre alt i vores magt til, at vores kunder føler sig retfærdigt behandlet af os. Vi ønsker ikke, at de føler frustration over hverken de ydelser, produkter eller services, vi leverer. Det er sjovere at sørge for, at kunden føler sig godt behandlet frem for at skulle tage konsekvensen af en eventuel klage online. Tror jeg. For vi har heldigvis aldrig prøvet det, fortæller Peter os og smiler – naturligvis på en meget troværdig måde.

For troværdige tips og råd til energibesparelser, besøg Dansk Varme Service A/S, som har Nordsjællands største showroom med energiløsninger på Gefionsvej 7 i Hillerød eller klik ind på deres hjemmeside www.danskvarmeservice.dk for at lære mere om dine muligheder.